Home
Kaebused

Kaebused

TEAVE TARBIJALE

  1. Kaebuse esitamiseks otsige üles Kauba ostu tõendav dokument (garantiiga Kauba puhul ka garantiidokument) ja pöörduge viivitamatult Müüja poole. Tehke seda hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest.
  2. Kaebuses peab viitama tehingu tegemist või müügi- või töövõtugarantiid tõendavale dokumendile või lisage kaebusele asjakohase dokumendi koopia. Müüjal on õigus küsida tehingu sooritamist tõendava dokumendi koopiat.
  3. Puudusega Kauba korral on Teil õigus nõuda Müüjalt esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist.
  4. Ärge kasutage puudustega Kaupa edasi, sest nii võite defekti süvendada.
  5. Ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja Kauba eest makstud raha tagastamist võib nõuda, kui:
    1. Müüjal ei ole võimalik Kaupa parandada või asendada;
    2. Kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub;
    3. Müüja ei ole Kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või
    4. Teile tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.
  6. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist Müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv Müüjaga kokku leppida.
  7. Müüja on kohustatud tarbija kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele samas vormis vastama ja teavitama tarbija nõude rahuldamisest või kaebuse võimalikust lahendusest 15 päeva jooksul arvates kaebuse saamisest, kui seaduses või Euroopa Liidu määruses ei ole sätestatud teist tähtaega.
  8. Puudusega Kauba koos täidetud avaldusega, mille vormi leiab siit: [allalaadimisvorm], võib tagastada:
    1. Tefali sertifitseeritud teeninduskeskusesse (aktsiaselts Speleta; aadress: Akadeemia tee 20, Tallinn 12611; telefon: +372 654 6543; e-post: speleta@speleta.ee; veebilehe aadress: www.speleta.ee); või
    2. Müüjale (Aktsiaselts Antista; e-post: klienditugi@mail.wmf.com.ee).

Klõpsake siin, et tellida meie uudiskiri!

Kokkupanek Laiene